maanantai 14. toukokuuta 2012

Korttiaskartelua

Innostuin toissapäivänä kaivamaan askartelutarvikkeet laatikosta ja tekemään muutaman kortin.




Kuvat ovat Tilda-arkeista, taustapaperit myöskin Tildaa tuota vaaleansinireunaista korttia lukuunottamatta, sen tausta on Tiimarista.
Koristeeksi liimasin nappeja (kirppikseltä kerättyjä), pieniä kakkupapereita (Tiimarista), Tilda-paperista leikattua "nauhaa" ja paperista pitsinauhaa.

Olen niin allergiasta ja flunssasta tukossa, että tälläinen pikku näpertely tuntuu olevan ainoa homma, mihin nyt kykenen keskittymään. Silmätkin ovat niin paisuneet ja punaiset, että joku mua tuntematon saattaisi luulla, että olisi viimaikoina tullut nautituksi runsaasti jotain ihan  muuta kuin äidin tekemää mehua ja flunssajuomaa.

Mutta te, joita siitepöly ei pakota tiiviisti neljän seinän sisälle: Nauttikaa keväästä! Minä pistän nenäni ulos pakon sanelemana aina vartiksi kerrallaan, ja pakenen sitten taas takaisin sisätiloihin niistämään :D

P.S. 3 BY FRYD on ilmestynyt <3

3 kommenttia:

  1. Liebliche Kärtchen, ganz nach meinem Geschmack.
    Liebe Rosaliegrüße ∙∙♥♥∙∙

    VastaaPoista
  2. oiii, kuinka ihania kortteja. Voi kun itsekin ehtisi niitä askarrella. meillä nuo korttijutut tekee meidän 8 v.

    VastaaPoista
  3. Kiitos :) Mun mielestä lasten tekemät kortit on yleensä kaikista hienoimpia. Sellaisia aarteita, jotka on mukava säilyttää. Mulla on muistoina kahden pikkusiskoni lapsena mulle askartelemia kortteja, ja aaaaw, ne on herkkuja C:

    VastaaPoista

Kommenttisi ilahduttaa :)