tiistai 3. huhtikuuta 2012

Neuleita kotiin

Ainaoikein- neulottu pinta tyynynpäällisenä tai korina on alkanut näyttämään houkuttelevan hyvältä mun silmään. Syynä taitaa olla ainakin osittain nämä Ferm Livingin tuotteet:







Kuvat: Ferm Living
Myös uusimmassa Novitassa oli kivan näköisiä ohjeita kotiin:
 Tämän tyyppisiä virkattuja koreja olen tehnyt ja antanut lahjoina jo monta. Ja olisihan mulla se mattokin vielä kesken...



Kuvat: Novita
Novita on viime numeroissaan onnistunut tekemään vaikutuksen malleillaan, jotka ovat niin upeissa kuvissa esiteltyinä että mieli tekisi tehdä ne kaikki. Piti oikein tarkistaa ja kyllä, oikein arvasin: Jonna Kivilahti ja Krista Keltanen ovat olleet asialla. No ilmankos! Kun tämä kaksikko tekee lehtijutun, se on mielestäni aina lukemisen arvoinen.
Myös Picklesin mallit ovat karkkia mun silmille: 









Kuvat: Pickles

3 kommenttia:

  1. Oi, ihania kuvia! Näitä kun katsoo, niin tekisi mieli tehdä vaikka mitä kivaa kotiin. Tuo Novitan neulottu kori olisi tarkoitus aloittaa tänään. Ja pitäisi olla valmista huomenna, menee lahjaksi. Katsotaan onnistuuko:)

    VastaaPoista
  2. Heh, sitten siellä koukku suihkii niin että lanka savuaa :) Mulla alkaa olla se ongelma, että ideoita on liikaa ja lankaa ihan liian vähän, vaikka juuri ennen muuttoa sitä taivastelin miten paljon sitä onkaan. Ja onhan sitä, mutta ei koskaan sitä mitä sattuisi kulloinkin tarvitsemaan.

    VastaaPoista
  3. Hei, tämäpä oli inspiraatiota herättänyt bloggaus sinulta, kiitos! Sitten kun vielä heräisin tästä talvenjälkeisestä koomasta ja alkaisin tositoimiin... ;) Hyvää kesänodotusta!

    VastaaPoista

Kommenttisi ilahduttaa :)